ארה"ב מושלגת: מצב חירום הוכרז בצפון-מזרח ארצות הברית

    דוד לזר | צילום זאב גרין No Comments on ארה"ב מושלגת: מצב חירום הוכרז בצפון-מזרח ארצות הברית
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארה"ב במצב חירום. בשעות האחרונות החלה סופת השלגים 'ג'ונו' להכות בצפון מזרח ארה"ב, כשעל פי החזאים מדובר בסופה בקנה מידה היסטורי שלא נראה כמותה באזור, וכי היא עלולה לסכן חיים.

    מצב החירום הוכרז בחמש מדינות – ניו יורק, קונטיקט, מסצ'וסטס, ניו ג'רזי ורוד איילנד, והשלג עשוי להצטבר בחלק מהאזורים עד לגובה של מטר בתוך זמן קצר, במקביל לרוחות עזות עם משבים במהירות של עד 120 קמ"ש.

    ראש העיר של ניו יורק ביל דה-בלאסיו הגדיר את המצב: "זאת ככל הנראה תהיה אחת מסופות השלגים הגדולות בהיסטוריה של ניו יורק. זו סופה שתכה בעוצמה רבה ובמהירות רבה ואסור שניתפס לא מוכנים".

    IMG-20150126-WA0056

    מערך התחבורה הציבורית של העיר הושבת לחלוטין, כולל הרכבת התחתית העמוסה. גשרים, מנהרות וכבישים ראשיים נסגרו לתנועת רכב פרטי, ושוטרי העיר ערוכים לאכוף את הנחיות העירייה.

    החשש הגדול הוא מקריסת קווי מתח גבוה, מה שיכול להוביל לעלטה של אזורים שלמים בצפון מזרח המדינה.

    בסצ'וסטס הזהיר המושל כי מאות אלפי בני אדם עלולים למצוא את עצמם ללא אספקת זרם במשך מספר ימים, והוא אסר על תנועת רכבים פרטיים החל מחצות.

    שלג ארה''ב

    כוחות החירום העמידו בכוננות מאות אלפי טונות של מלח שיסייע בהפשרת השלג ובפתיחת צירי התנועה לאחר שהסופה הקשה תחלוף ובעיר ניו יורק הוצבו 1,800 מפלסות שלג.

    למעלה מ-7,000 טיסות בוטלו, ושיבושים קשים מורגשים בנמלי התעופה של ניו יורק, פילדלפיה, בוסטון וניו יורק.

    .



    0 תגובות